Nedjelja , 29.1.2023. | 13:40
Niste prijavljeni u sustav !
Vup.hr 

O nama

 

Službe

 

Studentska služba

Objavljeno: 17.1.2023. u 14:25
Prikaza: 338
Autor: Administrator
|

Zimski ispitni rok

Poštovani studenti,

Obavještavamo vas kako su redoviti zimski ispitni rokovi uneseni u studomat i omogućena je prijava putem studomata. Za kolegije koji se trenutno još izvode (slušaju) prijava će biti omogućena od 20. siječnja za studente koji imaju odrađene sve nastavne obveze.

Ispitni rok se održava u razdoblju od 30.1.2023. do 24.02.2023. a raspored održavanja ispitnih rokova za svaki studijski program vam je objavljen pod rubrikom Ispitni rokovi na web stranici Veleučilišta u Požegi.

Studentska služba

Objavljeno: 5.1.2023. u 18:35
Prikaza: 595
Autor: Administrator
|

Poziv za demonstratore 2023.


Poziv za demonstratore 2023.(230105183622634.pdf)

Vrsta dokumenta: Adobe Pdf(pdf)

Veličina: 120 kb

Datum objave: 5.1.2023.

Objavljeno: 16.12.2022. u 8:37
Prikaza: 860
Autor: Administrator
|

Rezultati Natječaja za dodjelu državnih stipendija za akademsku godinu 2022./2023.

Poštovani studenti, na sljedećoj povenici možete pronaći rezultate Natječaja za dodjelu državnih stipendija za akademsku godinu 2022./2023.

Poveznica:
https://mzo.gov.hr/istaknute-teme/natjecaji-196/rezultati-natjecaja-za-dodjelu-drzavnih-stipendija-za-akademsku-godinu-2022-2023/5206

Objavljeno: 14.12.2022. u 8:34
Prikaza: 914
Autor: Administrator
|

EUROGRADUATE - anketiranje

Poštovani,

ovime Vas želimo informirati da je s današnjim danom, 12. prosinca 2022. godine, započelo anketiranje u istraživanju EUROGRADUATE.

Anketiranje se provodi na način da osobe koje su stekle diplomu u akademskim godinama 2016./2017. i 2020./2021. dobiju poveznicu za ulazak u anketu na svoju e-mail adresu. Kako se radi o gotovo 65.000 diplomiranih pozivi će na stizati postupno u narednom razdoblju.

Ipak, ako bilo tko među osobama s diplomom iz ciljane skupine želi odmah svoju pristupnicu u istraživanje istu može zatražiti na e-mail:eurograduate@mzo.hr.

Zahvaljujemo Vam na podršci u provedbi istraživanja EUROGRADUATE.

Objavljeno: 7.12.2022. u 12:53
Prikaza: 1260
Autor: Administrator
|

Rezultati Javnog poziva za dodjelu državnih stipendija u STEM područjima znanosti za akademsku godinu 2022./2023.

Rezultati Javnog poziva za dodjelu državnih stipendija u STEM područjima znanosti za akademsku godinu 2022./2023.

Poštovani

obavještavamo Vas da su objavljene rang-liste državne STEM stipendije. Rang-liste su dostupne u mrežnoj aplikaciji https://stemstipendije.mzo.hr/.

Studenti AAI@EduHr elektroničkim identitetom pristupaju mrežnojaplikaciji stemstipendije.mzo.hr te jedinstvenom identifikacijskom oznakom provjeravaju mjesto na rang-listi.

Studenti koji su na rang-listi u kvoti, odnosno iznad praga za ostvarivanje prava na stipendiju, bit će obaviješteni elektroničkom poštom da su ostvarili pravo na državnu stipendiju. Zaprimanje e-poruke nije preduvjet za ostvarivanje prava na državnu STEM stipendiju te svi studenti koji su se prijavili na Javni poziv, neovisno o zaprimanju predmetne obavijesti, mogu svoje mjesto na rang-listi provjeriti u mrežnojaplikaciji stemstipendije.mzo.hr.

Za prihvaćanje državne STEM stipendije potrebno je u mrežnojaplikacijistemstipendije.mzo.hr do srijede, 14. prosinca 2022. godine, do 12 sati, označitiIzjavekoje prethode prihvaćanjuUvjeta stipendiranja, zatim prihvatitiUvjete stipendiranjate upisati isključivo IBAN žiroračuna koji glasi na ime i prezime dobitnice/dobitnika STEM stipendije.

Važna napomena: PrihvaćanjeUvjeta stipendiranjasmatra se činom sklapanja Ugovora.

Ako u navedenom roku student/ica ne prihvatiUvjete stipendiranja, smatrat će se da ne prihvaća državnu stipendiju.

Ako student/ica odbija državnu STEM stipendiju, potrebno je u mrežnojaplikaciji stemstipendije.mzo.hr označiti Ne prihvaćam stipendiju.

U skladu s Pravilnikom o uvjetima i načinu ostvarivanja prava redovitih studenata na državnu stipendiju u STEM područjima znanosti (Narodne novine, broj 106/2022.) izrađeno je ukupno šest rang-listi, odvojeno za STEM nastavničke studijske programe i rang-liste prema razini i godini studija svih studenata prijavljenih na javni poziv za ostvarivanje prava na dodjelu državnih stipendija u akademskoj godini 2022./2023.

Objavljeno: 5.12.2022. u 7:56
Prikaza: 1445
Autor: Administrator
|

Ispitni rok - prosinac

Poštovani studenti,

Obavještavamo vas kako je izvanredni ispitni rok 16.12.2022. unesen u studomat i omogućena je prijava putem studomata za studijske programe Enogastronomija, Elektroničko poslovanje i programsko inženjerstvo, Prehrambena tehnologija, Upravni studij i Računovodstvo.

Ispitni rok se održava u razdoblju od 16.12.2022. do 22.12.2022. a raspored održavanja ispitnog roka za svaki studijski program vam je objavljen pod rubrikom Ispitni rokovi na web stranici Veleučilišta u Požegi.

Studenti studijskih programa Trgovina i Trgovinsko poslovanje prijavu/odjavu ispita mogu izvršiti slanjem maila nareferada@ftrr.hrs naznakom JMBAG-a, imena, prezimena i točnih naziva kolegija za koji se prijavljuju.

Prijava ispita bit će moguća do 10.12.2022. do 23,59 sati a odjava do 14.12.2022. do 23,59 sati. Prijave i odjave izvan prethodno navedenog roka neće biti moguće.

Objavljeno: 1.12.2022. u 7:57
Prikaza: 1638
Autor: Administrator
|

Preuzimanje novih studentskih iskaznica

Obavještavamo Vas kako su izrađene nove studentske iskaznice Fakulteta turizma i ruralnog razvoja

Poštovani studenti,

Obavještavamo Vas kako su izrađene nove studentske iskaznice Fakulteta turizma i ruralnog razvoja za studente Enogastronomije, Elektroničkog poslovanja i programskog inženjerstva, Prehrambene tehnologije, Upravnog studija, Računovodstva i Trgovine. Studentske iskaznice Veleučilišta u Požegi trebate zamijeniti u Studentskoj službi na način da iste osobno donesete i preuzmete studentsku iskaznicu Fakulteta. Navedeno trebate učiniti najkasnije do 5. prosinca 2022. kada će studentske iskaznice Veleučilišta u Požegi prestati vrijediti.

Studentske iskaznice za studijski program Trgovinsko poslovanje će biti dostavljene naknadno i studenti će biti obavješteni naknadno o njihovom preuzimanju.

Studentska služba

Objavljeno: 10.9.2021. u 8:40
Prikaza: 5773
Autor: Administrator
|

UPISI U VIŠU GODINU, PONAVLJANJE I TESTIRANJE SEMESTARA

UPISI U VIŠU GODINU, PONAVLJANJE I TESTIRANJE SEMESTARA ZA

SVE REDOVITE STUDENTE

Od 13.09.2021. do 17.09.2021. od 9h do 12h odvijaju se upisi za sve studente koji upisuju višu godinu studija i imaju položene sve ispite u prethodnoj akademskoj godini, za studente ponavljače na preddiplomskim stručnim studijima treće godine koji imaju ispunjene sve nastavne obveze (četvrta godina redovitog studiranja) te za studente ponavljače druge godine na specijalističkom diplomskom stručnom studiju koji imaju ispunjene sve nastavne obveze (treća godina redovitog studiranja) kao i za sve one studente koji ne planiraju pristupiti eventualnom dekanskom roku.

Od 20.09.2021. do 24.09.2021. od 9h do 12h odvijaju se upisi za sve studente koji upisuju ponavljanje godine studija i koji planiraju pristupiti eventualnom dekanskom roku.

ZA UPISE VAM JE POTREBNO:

  1. Ispunjene sve nastavne i financijske obveze u prethodnoj akademskoj godini i stečen uvjet za upis u višu godinu studija (30 ECTS bodova za upis u II. godinu; odnosno 60 ECTS bodova za upis u III. godinu) za preddiplomske stručne studije Računovodstvo, Upravni studij i Vinogradarstvo-vinarstvo-voćarstvo i za specijalistički diplomski stručni studij Trgovinsko poslovanje; odnosno bezuvjetan uvjet za upis u II. i III. godinu studija za studente preddiplomskih stručnih studija Trgovina i Prehrambena tehnologija
  2. Popunjen upisni list (obrazac se dobije u Studentskoj službi);
  3. Popunjen obrazac Podzastupljene i/ili ranjive skupine u visokom obrazovanju;
  4. Kopija osobne iskaznice (obje strane) ili potvrda o prebivalištu;
  5. Evidentirane sve ocjene položenih ispita na studomatu;
  6. Obavljen upis na studomatu;
  7. Potvrda (uplatnica) o plaćenim troškovima upisa u iznosu od 100,00kn (SVI STUDENTI)*;
  8. Potvrda (uplatnica) o plaćenim troškovima studija (za studente koji plaćaju studij po neostvarenim ECTS bodovima)* IZNOS PRIJE UPLATE PROVJERITI U STUDENTSKOJ SLUŽBI !!!

 

*SVE UPLATE SE UPLAĆUJU NA IBAN VELEUČILIŠTA U POŽEGI HR7223400091110434078 OTVOREN U PBZ U CIJELOSTI ILI MINIMALNO 75% OD UKUPNOG IZNOSA. KAO POZIV NA BROJ ODOBRENJA STUDENT UPISUJE SVOJ OIB.

UPUTE:

-Studenti koji upisuju višu godinu studija a u prethodnoj akademskoj godini imaju ostvareno 55 i više ECTS bodova ne plaćaju troškove studija već samo troškove upisa;

-Studenti koji upisuju višu godinu studija a imaju ostvareno manje od 55 ECTS bodova u prethodnoj akademskoj godini plaćaju troškove upisa i školarinu po neostvarenim ECTS bodovima sukladno Odluci o visini troškova studija isto kao i studenti koji upisuju ponavljanje godine studija a nemaju izvršene sve nastavne obveze.

-Redoviti studenti koji su odslušali III. godinu preddiplomskog ili II. godinu diplomskog studija, a tijekom studija nisu ponavljali niti jednu studijsku godinu te imaju izvršene sve nastavne obveze iz prethodnih semestara izuzev iz kolegija Izrada završnog rada/Završni rad upisuju ponavljanje godine i ne uplaćuju školarinu već samo troškove upisa. U slučaju da navedeni studenti nemaju izvršene sve nastavne obveze plaćaju troškove upisa i školarinu po neostvarenim ECTS bodovima sukladno Odluci o visini troškova studija.

-Studenti koji su iskoristili pravo studiranja u statusu redovitog studenta u trajanju od 4 godine na preddiplomskoj razini ili 3 godine na diplomskoj razini, da bi završili studij moraju popuniti Zahtjev za prijelaz na izvanredni studij

(https://www.vup.hr/o_nama/opci_podaci/dokumenti/zamolbe/zahtjev_za_prijelaz_na_izvanredni_studij_nakon_iskoristene_4_godine_redovitog_studiranja.aspx)

i predati ga u Studentsku službu prilikom upisa. Takvi studenti ne obavljaju upis na studomatuveć za njih prijelaz na izvanredni studij obavlja Studentska služba. Oni plaćaju troškove upisa i propisani iznos školarine za izvanredne studente ponavljače te popunjavaju ugovore (dobiju se u Studentskoj službi). U slučaju da je student koji prelazi na izvanredan studij položio sve propisane ispite, seminare i stručnu praksu do 30.09. (i sve je evidentirano kroz studomat) plaća umanjen iznos školarine u iznosu od 1.000,00 kn i troškove upisa od 100,00 kn. Navedeni studenti se upisuju u terminima upisa za izvanredne studente od 11.10.2021. do 22.10.2021.

Po obavljenom upisu na studomatu studenti obrasce i uplatnice ostavljaju u Studentskoj službi. Student je izvršio upis u cijelosti kada mu Studentska služba zaključi upis i omogući pristup studomatu!!!


UPISI U VIŠU GODINU, PONAVLJANJE I TESTIRANJE SEMESTARA ZA

SVE IZVANREDNE STUDENTE

od 11.10.2021. do 22.10.2021. od 9h do 12h

ZA UPISE VAM JE POTREBNO:

  • 1.Ispunjene sve nastavne i financijske obveze u prethodnoj akademskoj godini i stečen uvjet za upis u višu godinu studija (30 ECTS bodova za upis u II. godinu; odnosno 60 ECTS bodova za upis u III. godinu, odnosno bezuvjetan uvjet za upis u II. i III. godinu studija za studente preddiplomskih stručnih studija Trgovina i Prehrambena tehnologija);
  • 2.Popunjenupisni list (obrazac se dobije u Studentskoj službi);
  • 3.Popunjenobrazac Podzastupljene i/ili ranjive skupine u visokom obrazovanju;
  • 4.Evidentirane sve ocjene položenih ispita na studomatu;
  • 5.Obavljenupis na studomatu;
  • 6.Potvrda (uplatnica) o plaćenim troškovima upisau iznosu od 100,00kn (SVI STUDENTI);
  • 7.Potvrda (uplatnica) o plaćenim troškovima studija na cjelokupni iznos ili najmanje 75% iznosa školarine (Sukladno Odluci o visini troškova studija i Odluci o načinu plaćanja troškova studija);
  • 8.Studenti koji su imali prekid studija i odobren im je nastavak studija popunjavaju Privolu i ugovore o studiranju (obrasci se dobiju u Studentskoj službi) i ne obavljaju upis na studomatu.

 

 

*SVE UPLATE SE UPLAĆUJU NA IBAN VELEUČILIŠTA U POŽEGI HR7223400091110434078 OTVOREN U PBZ. KAO POZIV NA BROJ ODOBRENJA STUDENT UPISUJE SVOJ OIB.

UPUTE:

-Studenti koji upisuju višu godinu studija kao i ponavljanjedužni su uplatiti cjelokupni iznos ili najmanje 75% iznosa školarine (Sukladno Odluci o visini troškova studija i Odluci o načinu plaćanja troškova studija);

- Izvanredni studenti koji imaju aktivan upis godine u akademskoj 2020./21., a žele u akademskoj godini 2021./22. koristitipravo ponavljanja godine bez plaćanja troškova školarine mogu to pravo koristiti ukoliko ga u tijeku studiranja nisu koristili uz uvjet da se prije upisa na studomatu jave u Studentsku službu sa popunjenom Izjavom

(https://www.vup.hr/o_nama/opci_podaci/dokumenti/zamolbe/izjava_o_koristenju_prava_ponavljanja_bez_naknade_troskova_skolarine_.aspx ) zbog izdavanja rješenja za upis.

-Studenti koji su iskoristili pravo studiranja u statusu redovitog studenta 4 godine na preddiplomskom ili 3 godine na diplomskom studiju, da bi završili studij moraju popuniti Zahtjev za prijelaz na izvanredni studij

(https://www.vup.hr/o_nama/opci_podaci/dokumenti/zamolbe/zahtjev_za_prijelaz_na_izvanredni_studij_nakon_iskoristene_4_godine_redovitog_studiranja.aspx)

i predati ga u Studentsku službu prilikom upisa. Takvi studenti ne obavljaju upis na studomatu već za njih prijelaz na izvanredni studij obavlja Studentska služba. Oni plaćaju troškove upisa i propisani iznos školarine za izvanredne studente ponavljače te popunjavaju ugovore (obrasci se dobiju u Studentskoj službi).

-Student koji je do 30.09. položio sve ispite, seminare i odradio stručnu praksu te mu je sve navedeno evidentirano kroz studomat plaća umanjenu školarinu u iznosu od 1.000,00kn i troškove upisa od 100,00 kn

-Studenti koji su imali prekid studija ne obavljaju upis na studomatu a pored Privole trebaju napisati zamolbu za izdavanje nove studentske iskaznice, javiti se u Studentsku službu radi slikanja za studentsku iskaznicu te plaćaju 50,00kn za izdavanje iste.

Po obavljenom upisu na studomatu studenti obrasce i uplatnice ostavljaju u Studentskoj službi. Student je izvršio upis u cjelosti kada mu Studentska služba zaključi upis i omogući pristup studomatu!!!


Objavljeno: 17.6.2011. u 10:42
Prikaza: 70951
Autor: Administrator
|

Studentska služba


Radno vrijeme studentske službe:07:00-15:00
Radno vrijeme studentske službe za stranke: 09:00 - 14:30
Radno vrijeme studentske službe petkom od 09,00 do 17,00 (za vrijeme predavanja za izvanredne studente)


 

Adresa: Veleučilište u Požegi (Studentska služba), Vukovarska ulica 17, 34000 Požega

Djelatnici studentske službe:

Voditeljica studentske službe

Referenti studentske službe: