ECTS bodovi: 5
Nastavno opterećenje: 3+0
OPIS PREDMETA
Ciljevi i očekivani ishodi predmeta (razvijanje općih i specifičnih kompetencija):
Stjecanje znanja i vještina primjerenih za kasnije uključivanje u radne procese u upravnim ustrojstvima države, lokalne i regionalne samouprave te u osobama javnog i privatnog prava.
Nakon odslušanog kolegija, student će moći spoznati i razumjeti razvoj upravne znanosti u svijetu i kod nas, koja je uopće uloga uprave u društvu, na koji način se odvija upravno djelovanje i postupanje, koja je uloga građana u upravi, koji su problemi upravnog djelovanja i kako se odvija politički nadzor nad upravom itd.
Korelativnost i korespodentnost predmeta:
Predmet je u vezi s ostalim predmetima javnoga prava (Uvod u pravo, Organizacija i metode rada u upravi, Upravno pravo – opći dio I. i II., Upravno postupovno pravo I. i II., Ustavno pravo).
Pristup učenju i poučavanju u predmetu:
Na predavanjima se potiču studenti na aktivno sudjelovanje kroz dijalog, pitanja i sl.
Prilikom učenja student mora posebnu pozornost obratiti na to da gradivo mora učiti s razumijevanjem i povezivati ga s primjerima iz prakse koji su navedeni na nastavi i pri tome pokušati samostalno naći i uočiti praktične primjere.
Konzultacije su oblik individualnog rada sa studentima, na način da studenti iznose određena pitanja i probleme te zatim o njim raspravljaju s nastavnikom.
Znanje se provjerava na kolokvijima i ispitima koji treba pokazati koliko student razumije gradivo te koliko je sposoban pravnički razmišljati.
Način izvođenja nastave:
Nastava se odvija putem predavanja i PowerPoint prezentacija. Nastava je vođena i preferira se pristup otvorenom učenju.
Obveze studenata:
Studenti su obvezni dolaziti na predavanja budući se vodi evidencija dolazaka na nastavu. Kako bi student dobio potpis za pohađanje nastave, dužan je biti na najmanje 50% nastave u semestru. Studenti koji kasne na predavanje mogu ući u učionicu pod prvom pauzom, ali će im se dolazak na nastavu evidentirati kao 50 % prisutnosti na nastavi toga predavanja. Student koji zbog bolesti izostane s predavanja, dužan je donijeti važeću liječničku ispričnicu. Također, student je dužan na predavanja nositi bilježnicu. Izostanak studenta s nastave ne oslobađa ga obveze izvršenja domaće zadaće zadane na odnosnom predavanju. Studenti koji učestalo ometaju nastavu mogu biti udaljeni s istih te im se bilježi prisutnost u onolikoj mjeri u kojoj su na predavanjima bili prisutni.
Vrednovanje obveza studenata:
Elementi ocjenjivanja kolegija (1. način).:
- domaće zadaće 10 bodova
- dolazak na predavanja 10 bodova
- kolokviji (2 kolokvija po 40 bodova) 80 bodova (kolokvij bi se sastojao od 8 pitanja, a svaki odgovor na pitanje nosio bi maksimalno 5 bodova)
Elementi ocjenjivanja kolegija (2. način - ako student ne bi položio ispit putem kolokvija):
- domaće zadaće 10 bodova
- dolazak na predavanja 10 bodova
- pisani dio ispita 40 bodova
- usmeni dio ispita 40 bodova
Kriteriji za bodovanje prisutnosti na predavanjima
50 % - 55 % 1 bod
56 % - 60 % 2 boda
61 % - 65 % 3 boda
66 % - 70 % 4 boda
71 % - 75 % 5 bodova
76 % - 80 % 6 bodova
81 % - 85 % 7 bodova
86 % - 90 % 8 bodova
91 % - 95 % 9 bodova
96 % - 100 % 10 bodova
Kriteriji za bodovanje kolokvija:
dovoljan 20 – 24 boda
dobar 25 - 32 boda
vrlo dobar 33 - 36 bodova
izvrstan 37 – 40 bodova
Kriteriji za bodovanje pisanog ispita:
dovoljan 20 - 24 boda
dobar 25 - 32 boda
vrlo dobar 33 - 36 bodova
izvrstan 37 – 40 bodova
Kriteriji za bodovanje usmenog ispita:
dovoljan 20 - 24 boda
dobar 25 - 32 boda
vrlo dobar 33 - 36 bodova
izvrstan 37 – 40 bodova
Kriteriji za bodovanje konačne ocjene:
dovoljan 50 – 60 bodova
dobar 61 – 80 bodova
vrlo dobar 81 – 90 bodova
izvrstan 91 – 100 bodova