Konzorcij "Hrvatska
sveučilišta za EU projekte”
raspisuje
NATJEČAJ
Za
mobilnost nastavnog i nenastavnog osoblja (STT) u okviru programa Erasmus+ ključne aktivnosti 1
Opći dio
Konzorcij
"Hrvatska sveučilišta za EU projekte” (dalje u tekstu: Konzorcij) objavljuje
natječaj za izbor nastavnog i nenastavnog osoblja (STT) kojima će se dodijeliti
financijska potpora radi stručnog usavršavanja u 2019. godini.
Natječaj
se odnosi na visoka učilišta koja su dio
Konzorcija:
1. Visoka poslovna PAR
2. Libertas Međunarodno Sveučilište
3. Veleučilište u Požegi
4. Veleučilište u Šibeniku
5. Veleučilište Baltazar Zaprešić
6. Veleučilište VERN
7. Sveuečilište Jurja Dobrile u Puli
8. Zagrebačka škola ekonomije i menadžmenta
9. Tehničko veleučilište Zagreb.
Voditelj
Konzorcija je Udruga Informo iz Vodnjana, a partneri su European Generation
(Italija) i European projects association (Belgija).
Stručno
usavršavanje uključivati će sljedeće aktivnosti:
-
pohađanje strukturiranog tečaja, radionice ili jezičnog trening usmjerenog na
profesionalne potrebe sudionika, te izmjena znanja i iskustava između
sudionika.
Broj
financijskih potpora koje će dodijeliti Konzorcij za mobilnost nastavnog i
nenastavnog osoblja (STT) je četiri (4). Kandidati koji se prijave na natječaj
i zadovolje sve uvjete natječaja, a ne uđu u krug financijske potpore članova
osoblja, mogu na razmjenu otići o vlastitom trošku.
Mobilnost
će biti provedena tijekom 2019. godine.
Rok za
prijavu: do 14. siječnja 2018. godine
Uvjeti za
prijavu:
Na
natječaj se mogu prijaviti sljedeći kandidati:
1. Nastavno i nenastavno osoblje
zaposleno na jednom od visokih učilišta članova Konzorcija;
2. Moraju imati suglasnost neposrednog
rukovoditelja o odsutstvu kandidata/kandidatkinje s radnog mjesta;
3. Moraju imati zadovoljavajuće znanje
stranog jezika (engleskog jezika) na kojem će se stručno usavršavati.
Mjesto
obavljanja mobilnosti
U svrhu
stručnog usavršavanja, mobilnost se može održati na visokoškolskih ustanovama
ili bilo kojoj javnoj ili privatnoj organizaciji koja je aktivna na tržištu
rada ili u područjima obrazovanja, osposobljavanja i mladih; neprofitna
organizacija; tijelo koje pruža usluge profesionalnog usmjeravanja, usluge
stručnog savjetovanja i informiranja.
Vrijeme obavljanja
mobilnosti
Mobilnost
u svrhu stručnog usavršavanja održati će se u Bruxellesu, Belgija u razdoblju
od 6. ožujka 2019. godine do 8. ožujka 2019. godine, u suradnji sa partnerima
iz Italije - European Generation (EuGen) i partnerima iz Belgije - European
projects association (EPA).
Više
informacija o mobilnosti biti će objavljene naknadno.
Napomena:
Mobilnost osoblja u svrhu stručnog usavršavanja može trajati (isključujući dane
provedene na putu) najkraće dva dana, a najdulje 2 mjeseca.
Iznosi financijske
potpore
Za obračun
financijske potpore za svaku pojedinačnu osobu (nastavno i nenastavno osoblje)
uzimaju se u obzir troškovi života (samo za radne dane provedene na mobilnosti,
nužno ne uključujući dane provedene na putu), te putni troškovi određeni od
strane Europske komisije.
Tablica
iznosa za životne troškove kao i tablica iznosa za putne troškove sastavni su
dio ovog natječaja te su objavljeni na internetskim stranicama uz tekst
natječaja.
Nastavno i
nenastavno osoblje koje se prijavi na natječaj, uz uvjet da mu je prijava
prihvaćena, ali ne uđe u krug stipendiranog osoblja, može na razmjenu otići o
vlastitom trošku (tzv. zero-grant
staff). Na zero-grant staff primjenjuju se sva pravila kao i za (ne)nastavno
osoblje koje će primiti Erasmus+ financijsku potporu.
Nastavno i
nenastavno osoblje s posebnim potrebama ima pravo na uvećani iznos financijske
potpore (za detalje i opis postupka prijava kandidati su dužni javiti se
koordinatoru Konzorcija).
Napomena: Osoblje
ne može dobiti financijsku potporu u okviru programa Erasmus+ ukoliko će
mobilnost biti financirana paralelno iz drugih izvora sredstava koji potječu iz
Europske unije.
Financijska
potpora biti će isplaćena u kunskoj protuvrijednosti prema tečaju koji određuje
Agencija za mobilnost i programe Europske unije.
Prijavna dokumentacija
Prijavu sačinjavaju sljedeći
dokumenti:
1. Ispunjen i potpisan obrazac
za prijavu mobilnosti;
2. Preslika osobne iskaznice
ili važeće putne isprave;
3. Životopis na hrvatskom ili
engleskom jeziku;
4. Potvrda o zaposlenju na
visokom učilištu na kojem rade;
5. Potpisana suglasnost nadređene
osobe za oduststvo kandidata s radnog mjesta za vrijeme planirane aktivnosti;
6. Prijavni obrazac osobe s
invaliditetom (po potrebi).
*Dodatna dokumentacija koju će
biti potrebno dostaviti nakon donijete odluke o dodijeljenoj financijskoj
potpori radi stručnog usavršavanja, o čemu će odabrani kandidati biti obaviješteni
pravovremeno.
Prijave moraju biti
dostavljene na službenom prijavnom obrascu s priloženom prijavnom
dokumentacijom. Svi obrasci sastavni su dio natječaja te su objavljenji uz
natječaj. Prijave koje su zaprimljene nakon naznačenog roka (uzimajući u obzir
datum na poštanskom pečatu) neće biti razmatrane.
Prijave se ispunjavaju
elektronski te se dostavljaju osobno ili poštanskim putem preporučenom pošiljkom
i to na adresu: UDRUGA INFORMO, S. CATERINA 9, 52215 VODNJAN, S NAZNAKOM: "Natječaj
za mobilnost nastavnog i nenastavnog osoblja u okviru Erasmus+).
Prijave podnesene
elektronskim putem neće biti uzete u razmatranje.
Postupak izbora
Koordinator Konzorcija oformiti će Povjerenstvo za odabir
koji će se sastojati od tri člana. Povjerenstvo će odrediti kojem nastavnom i
nenastavnom osoblju će biti dodijeljena financijska potpora radi stručnog
usavršavanja. Odluka o izboru biti će obavljena na web stranici Udruge Informo
te na web stranicima visokih učilišta.
Prijavljeni kandidati ocjenjivati će se prema sljedećim
kriterijima:
1. Potpuno i ispravno ispunjen
prijavni obrazac, te kompletna dokumentacija tražena natječajem;
2. Znanje jezika (engleski jezik)
stručnog usavršavanja;
3. Sveopća kvaliteta kandidata;
4. Prednost će se dati
kandidatima/kandidatkinjama koji do sada nisu sudjelovali u Erasmus+ programu.
Postupak izbora odvijati će se u dva kruga:
1. Administrativna provjera kandidata
- prvi krug;
2. Izbor kandidata/kandidatkinja za
mobilnost od strane Povjerenstva za odabir - drugi krug.
Konačni rezultati natječaja biti će objavljeni tijekom
siječnja 2019. godine. Rezultati natječaja biti će objavljeni na web stranicama
koordinatora konzorcija i web stranicama visokih učilišta, te će zasebno biti
poslani svakom prijavljenom kandidatu putem email-a.
Prijavom na natječaj kandidati/kandidatkinje pristaju da
se njihovo ime objavi na popisu izabranih/odbijenih kandidata ili na listi
čekanja.
Postupak žalbe
Protiv odluke Povjerenstva moći će se podnijeti žalba u
roku od 8 dana od dana objave rezultata natječaja, te se žalba može podnijeti u
pisanom obliku koordinatoru Konzorcija Udruzi Informo putem e-mail adrese laura.sirol@informo.hr.
Podrška
Stojimo
na raspolaganju za sva pitanja nastavnom i nenastavnom osoblju vezanim uz ovaj
natječaj, a obratiti se mogu koordinatoru Konzorcija Udruzi Informo na e-mail:
laura.sirol@informo.hr, ili putem
broja telefona 098/172-6465.